ומי העביר את התקציב לרפורמים? דגל התורה

    ארי וידר | צילום: ויקיפדיה 4 Comment on ומי העביר את התקציב לרפורמים? דגל התורה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הסערה שנוצרה בעקבות היעדרות של נציגים מאגודת ישראל ובני תורה בישיבת מועצת העיר שבה אושר הספורטק בירושלים, מסתבר שנציגי דגל התורה שהתנגדו לספורטק דווקא אישרו תקציב לרפורמים וזאת בניגוד לנציגים מאגודת ישראל ובני תורה שרובם לא היו בישיבה ולא תמכו בתקציב זה.

    "עיריית ירושלים העבירה לראשונה עשרות אלפי שקלים כתמיכה תקציבית לארגון רפורמי", כך נחשף הבוקר בגלי צה"ל.

    מבדיקת אתר 'קול חי' עולה כי עמותת 'אלול אלו ואלו' קיבלה מעיריית ירושלים כ-40 אלף שקל כתמיכה לשיעורים שהם מעבירים.

    לטענת יו"ר ועדת התמיכות בעיריית ירושלים חנן רובין גם הנציגים החרדיים תמכו בהעברת התקציב. "התקציב אושר גם במליאת מועצת העיר וגם בוועדת התמיכות" אמר לאתר 'קול חי' חנן רובין.

    עם זאת בקרב הנציגות החרדית הידיעה התקבלה בהפתעה "הייתי מופתע כששמעתי את זה היום" אומר לאתר 'קול חי' בכיר באגודת ישראל "אני לא זוכר דבר כזה, אבל אני מתכוון לבדוק זאת".

    IMG-20150721-WA0007

    חבר המועצה חיים אפשטיין מבני תורה גם הוא לא ידע על אישור התקציב עד אתמול. "לא ידעתי את זה ושמעתי את זה אתמול. אני מבין שזה עבר בישיבת מועצת העיר שבה גם אושר הספורטק, ישיבה שבה לא נכחתי, וכנראה המסקנה היא שאסור להשאיר את הנציגים אפילו לא רגע אחד, כי אם אני לא 'שומר' עליהם הם עושים שטויות".

    גם שאר חברי המועצה החרדיים עימם שוחחנו לא הכירו את המקרה ואחרי שהצגנו בפניהם את המסמכים הם הגיבו "הרפורמים כנראה הגישו את זה בצורה מתוחכמת עם שם שלא העלה סימני אזהרה" אמרו.

    IMG-20150721-WA0008



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חיים אפסטיין נעדר מהישיבה באיזה זכות הוא מפקיר ככה את העייריה

    2. 3

      חיים אפשטיין – שומר ישראל!!! עם כאלו שומרים מי צריך אוייבים?????

    3. 2

      וידר תודה על הכתבה (ובעיקר על הכותרת המושחזת כתער). כתבת כי "בניגוד לנציגים מאגודת ישראל ובני תורה שרובם לא היו בישיבה ולא תמכו בתקציב זה..". אפשר לדעת שמית מי מחברי המועצה השתתפו בישיבה ? הבאת צילום של דו"ח המשתתפים המקצועיים, אולי תביא גם צילום דו"ח המשתתפים חברי המועצה? בכל זאת צריך לפחות להיראות הגון.

    4. 1

      א. איך הם נעדרו מישיבה כ"כ קריטית שבה מאושר הספורטק
      ב. אולי לא שמרו טוב על חיים אפשטיין ולכן הוא נעדר?
      ג. הכי חשוב אתם אתר קול חי אחרי שקבלתם תגובה בשידור שהעמותה אינה רפורמית אלא דתית לייט (כדברי ראוכברגר) מן ההגינות שתשנו את הכותרת ותתקנו את הרושם הנוצר מהכתבות